13 Nisan 2017 Perşembe

ajurlu haroşa cepken yelek(videolu)





video








sevgiyle kalın

4 yorum:

  1. Eline sağlık Esracım. Gerçekten çok güzel ve değişik bir model olmuş, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok geçmiş olsun teşekkürler benim de omzumda kas yırtılması ve boyun fıtığım var zorlanıyorum aslında ,senin bilekte ağrı acı vb nasıl bir his var merak ettim belirtilerini çok zor örememek inşallah çabucak düzelir

      Sil
  2. Canım bu çok değişik bir model ellerine sağlık.
    Betüle cevap yorumundan okudum çok geçmiş olsun sana da sen de çok dikkat et kuzum fena tetikliyor sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol hatice abla yoğun bakımda çalışırken hasta kaldırıp pozisyon değiştirirken hep altını falan alırken ağır vücutların hem boyun fıtığı hem omuz kas yırtılması olmuştum maalesef şimdi de ara ara çok sıkıştırıyor ama işte örmeden duramıyorum :(

      Sil